За правилами AIDA, пропонуємо вам замовити тестовий ролик у компанії SEMExperts та відчути результативність реклами
Реклама на YouTube є універсальною. Вона затребувана в сегменті малого та середнього бізнесу для отримання конверсії. До неї вдаються відомі у всьому світі виробники найпопулярніших продуктів. Її використовують під час іміджевих кампаній великих брендів Приватним користувачам відеоролики допомагають у розкручуванні свого YouTube каналу.
Як ми вирішуємо поставлені завдання
Комерційні цілі досягаються нашими спеціалістами комплексно. Під час розповіді про бренд, послугу або продукт вибудовується ланцюг торкань з «теплою» споживчою аудиторією. Тим самим стимулюється покупка товару або передплата. При цьому паралельно можна використовувати інші види реклами.
Чинники ефективностіреклами на YouTube
Величезна споживча аудиторія
Тільки в Росії охоплення становить 83% населення. Причому більша частина користувачів - громадяни з середнім і вище за середній доход.
Вік аудиторії
- від 25 до 50
Найбільш платоспроможна аудиторія з високим порогом споживчих запитів
Комплексний вплив
Відеоформат відповідає найпрогресивнішим вимогам публіки: візуальний, текстовий та звуковий супровід
Можливість монетизації
Проведення стримувань та система донації YouTube дозволяють швидко окупити вкладення нового бізнесу.
Можливість інтеграції
Ви можете запустити свою рекламу через сервіс Google Ads та відстежувати всю аналітику з проекту
Пріоритетність відеоконтенту з кожним роком зростає в рази. Поспішайте зайняти цю "гарячу" нішу!
Актуальніформати
TrueView In-Stream
Відео контент з оплатою за загальну кількість переглядів або за тисячу показів. Формат передбачає використання додаткових кнопок, а також спонукання (заклик) до дії. Довжина не має значення
Bumper Ads
Лаконічні ролики, що виключають можливість пропуску. Час – 6 секунд. Часто запускаються до (або після) TrueView як тизер.
Video Discovery
Клікабельний банер з'являється як результат запитів. Рекомендований для трансляції продаючого відеоролика за особливо частими запитами
Для ефективності роликів SEMExperts застосовує AIDA
Наші фахівці користуються класичною формулою зі створення роликів - AIDA. Абревіатура розшифровується як Attention - Interest - Desire - Action (Увага - Інтерес - Бажання - Дія).
Увага
Інтерес користувача має бути активізований у перші три секунди. Привернення уваги досягається шокуючим чи провокаційним питанням, абсурдним твердженням чи надзвичайно яскравою подачею.
Інтерес
Його можна пробудити обіцянкою фантастичної вигоди або страхом втрати чогось дуже важливого
Бажання
Інтрига ролика полягає у надзвичайно яскравій подачі. Продукт чи послуга подаються з найефектнішого боку. Завдання авторів - закохати аудиторію в продукт, що просувається, і переконати їх у тому, що це скарб вселенського масштабу
Дія
Заклик перейти на сайт або натиснути обов'язковий. Існує статистика, згідно з якою різниця в конверсії в рекламі із закликом вигідно відрізняється від того, де призову немає. Додатковою мотивацією до цільового вчинку може бути приваблива анімована кнопка.