Базові вимоги до сучасного дизайну
Адаптивність
Правильне відображення елементів дизайну на мобільних телефонах та гаджетах ― завдання №1 для ефективності ресурсу, оскільки вже сьогодні частота переглядів з мобільних пристроїв перевершує десктопне використання.
![img](/static/new_design/img/img16.png)
Унікальна ідея без штампів
Величезна різноманітність візуальних ефектів дозволяють сьогодні створювати веб- шедеври з вогненною 3D графікою, з мінімалістичною навігацією та 1001 художнім прийомом цифрових ілюстрацій
![img](/static/new_design/img/img5.png)
Точне відображення стратегії бренду
Усі візуальні фішки у дизайні сайту повинні підкорятися корпоративній стилістиці та працювати на єдину мету підвищення конверсії ресурсу та збільшення продажів.
![img](/static/new_design/img/img17.png)
На який дизайн ви можете розраховувати у SEMExperts
Тренди веб-дизайну змінюються швидше за сезони року. Встигає не той, хто женеться за модою, а хто створює і передбачає її. Ось деякі прийоми, які компанія SEMExperts успішно реалізувала у проектах.
Мінімалізм з білим або контрастним фоном
Мода на вільний простір упевнено увійшла в дизайн сайтобудування. Це відповідає легкому сприйняттю інформації, дозволяє візуально збільшити екран і додати як акценти всілякі відтінки.
![img](/static/new_design/img/img18.jpg)
Хаотичне розташування блоків
Структурування матеріалу стандартними схемами не виглядає таким актуальним. Тому дизайнери прагнуть розташовувати блоки з ламаною сіткою, створюючи унікальний малюнок тексту та фотографій.
![img](/static/new_design/img/img19.jpg)
Адаптивні логотипи
Підстроювання логотипу під різні гаджети дозволяє видозмінювати логотип, зменшуючи чи збільшуючи його розміри. Найвідоміші світові бренди створюють логотипи в 4-5 варіантах, які однаково впізнаються з першого погляду.
![img](/static/new_design/img/img20.jpg)
Синемографи
Статичні фотографії з анімованим елементом, що приваблює особливу увагу. Синемаграфи лише входять до трендів сайтобудування. Вони виглядають дуже свіжо та оригінально, ще не набили оскому, як гіфки чи інфографіка.
![img](/static/new_design/img/img21.jpg)
Сторітелінг
Досить новий напрямок подачі візуальної інформації, підкріпленої якоюсь цікавою історією. При сторителлінг переконання клієнта відбувається послідовно у вигляді захоплюючого життєвого оповідання, тому увага відвідувача утримується довше та ефективніше.
![img](/static/new_design/img/img22.jpg)
3D зображення
ЗD-графіка у сучасному виконанні мега актуальна у веб-дизайні. Вона доповнюється у поєднанні з плоскими фотографіями, гіфками та відеороликами, створюючи унікальні ефекти віртуальної реальності. Немає меж даному напряму, тому його актуальність зростає з кожним роком.
![img](/static/new_design/img/img23.jpg)
Створення унікальних шрифтів
Корпоративна стилістика вимагає власного шрифту, який би відповідав характеру та цілям організації. Дизайнерська розробка унікального шрифту - це "почерк" вашої компанії, який буде також пізнаваний, як логотип і слоган.
![img](/static/new_design/img/img24.jpg)
Експериментальні фотографії
Соковиті та зухвалі студійні фотографії можуть представити бренд із абсолютно несподіваного боку. Такі фотосесії можуть поєднуватися з 3D візуалізаціями, епатажними моделями чи спеціально виготовленим реквізитом.
![img](/static/new_design/img/img25.jpg)
Дуплекс-зображення
Мега-тренд цих років - зображення із застосуванням всього двох кольорів та їх відтінків. Основний колір при цьому виділяє головний об'єкт, а додатковий колір відбиває фонові градації.
![img](/static/new_design/img/img26.jpg)
Отримайте компетентну консультацію на вибір інструментів просування вашого сайту
Залиште свої контакти і наш менеджер зв'яжеться з вами для уточнення деталей.