Прототип ― це смисловата структурна основа вашого
веб-ресурсу
На цьому етапі розробляються фундаментальні позиції майбутнього майданчика.
Багато розробників ігнорують цю частину роботи і помилково приступають відразу до дизайну сервісу, що тягне за собою безліч доробок, переробок та подорожчання робочих годин дизайнера.
![img](/static/new_design/img/img66.jpg)
Головні цілістворення прототипу:
![img](/static/new_design/img/img61.jpg)
Вибудувати "дерево" сайту з грамотним розподілом сторінок першого,другого та третього підрівнів
![img](/static/new_design/img/img62.jpg)
Вибудувати логічне подання смислів для оптимального сприйняття матеріалу покупцем чи відвідувачем
![img](/static/new_design/img/img63.jpg)
Найбільш вигідно розмістити переваги організації у потрібній частині сторінки (сторінок)
![img](/static/new_design/img/img64.jpg)
Продумати структуру блоків та їх взаємозв'язок за допомогою інтерактивних кнопок.
![img](/static/new_design/img/img65.jpg)
Розташувати форми зворотний зв'язок у тих позиціях прототипу, де в покупця виникає потреба отримати консультацію чи зробити замовлення.
Прототип ― найзручніша форма для початкової розробки сайту та внесення змін
Уникнення правок на дизайн
При погодженні прототипу Замовник зазвичай вносить множинні виправлення та коментарі, уточнюючи форму подання матеріалу. А якщо прототипу немає, то ці виправлення переходять на етап дизайну, і це дуже ускладнює процес розробки
![img](/static/new_design/img/img60.jpg)
Чому прототип має бути одразу з наповненням контентом?
Деякі розробники створюють шаблонний прототип зі стандартною розбивкою на блоки, а потім віддають цю роботу копірайтеру для заповнення текстом. Такий підхід докорінно неправильний!
Розбивка на блоки має відбуватися не за шаблоном, а виходячи з маркетингових переваг компанії Саме під особливості організації має створюватися структура сайту.
![img](/static/new_design/img/img19.jpg)
Етапи створення прототипу
Глибокий маркетинговий аналіз бізнесу, під який створюється ресурс
На початковому етапі дуже важливо визначитися з унікальними особливостями товару або послуги, з їх конкурентними перевагами, нюансами та найдрібнішими деталями. Оскільки кожен маркетолог знає, що продається не сам товар, а вигоди від нього у всіх аспектах
![img](/static/new_design/img/img54.png)
Малюнок схеми з ранжуванням блоків за важливістю
Стандартний підхід подачі матеріалу - заголовки, переваги, кейси або відгуки ― не завжди виправдовує себе. Такі сайти вже встигли порядком намилити очі та стомити покупців. Тому завданням прототипісту є захоплення уваги відвідувача з першої секунди, а це можуть бути акції або нестандартні пропозиції.
![img](/static/new_design/img/img55.png)
Заповнення блоків контентом і заголовками, що продають
На цьому етапі найскладніше – це уникати штампів. Велика кількість лендингів та мультилендингів в інтернеті призводить до виснаження унікальних текстових оборотів. Сьогодні практично неможливо вигадати щось нове, що ще не написано на інших ресурсах.
![img](/static/new_design/img/img56.png)
Логічні підв'язки між блоками
Це вищий пілотаж прототипування, який може дозволити собі мало хто з компаній у IT-сфері. Фахівці SEMExperts створюють такі прототипи, де кожен наступний значеннєвий блок логічно випливає з попереднього. Це створює враження цілісності матеріалу і дуже легко сприймається читачем.
![img](/static/new_design/img/img57.png)
Розміщення гарячих кнопок та форм зворотного зв'язку
На жаль, багато розробників зловживають цими елементами, розміщуючи їх у надмірній кількості. На таких ресурсах нерідко під час заходу на головну сторінку відкриваються відразу 2-3 діалогових вікна, які порядком дратують читачів. Ми дотримуємося правил юзабіліті та мінімалізму та розміщуємо гарячі кнопки по мінімуму тільки там, де покупець може їх потребувати.
![img](/static/new_design/img/img58.png)
Етап узгодження прототипу із Замовником
Дуже важливо, щоб Замовник залучався до процесу розробки саме на етапі прототипування, оскільки всі інші етапи досить затратні з точки зору доробок. Схему прототипу можна правити в 5-6 ітерацій абсолютно спокійно, у робочому режимі.
![img](/static/new_design/img/img59.png)
Отримайте компетентну консультацію на вибір інструментів просування вашого сайту
Залиште свої контакти і наш менеджер зв'яжеться з вами для уточнення деталей.