Прототип ― це смисловата структурна основа вашого
веб-ресурсу
На цьому етапі розробляються фундаментальні позиції майбутнього майданчика.
Багато розробників ігнорують цю частину роботи і помилково приступають відразу до дизайну сервісу, що тягне за собою безліч доробок, переробок та подорожчання робочих годин дизайнера.
Головні цілістворення прототипу:
Вибудувати "дерево" сайту з грамотним розподілом сторінок першого,другого та третього підрівнів
Вибудувати логічне подання смислів для оптимального сприйняття матеріалу покупцем чи відвідувачем
Найбільш вигідно розмістити переваги організації у потрібній частині сторінки (сторінок)
Продумати структуру блоків та їх взаємозв'язок за допомогою інтерактивних кнопок.
Розташувати форми зворотний зв'язок у тих позиціях прототипу, де в покупця виникає потреба отримати консультацію чи зробити замовлення.
Прототип ― найзручніша форма для початкової розробки сайту та внесення змін
Уникнення правок на дизайн
При погодженні прототипу Замовник зазвичай вносить множинні виправлення та коментарі, уточнюючи форму подання матеріалу. А якщо прототипу немає, то ці виправлення переходять на етап дизайну, і це дуже ускладнює процес розробки
Чому прототип має бути одразу з наповненням контентом?
Деякі розробники створюють шаблонний прототип зі стандартною розбивкою на блоки, а потім віддають цю роботу копірайтеру для заповнення текстом. Такий підхід докорінно неправильний!
Розбивка на блоки має відбуватися не за шаблоном, а виходячи з маркетингових переваг компанії Саме під особливості організації має створюватися структура сайту.
Етапи створення прототипу
Глибокий маркетинговий аналіз бізнесу, під який створюється ресурс
На початковому етапі дуже важливо визначитися з унікальними особливостями товару або послуги, з їх конкурентними перевагами, нюансами та найдрібнішими деталями. Оскільки кожен маркетолог знає, що продається не сам товар, а вигоди від нього у всіх аспектах
Малюнок схеми з ранжуванням блоків за важливістю
Стандартний підхід подачі матеріалу - заголовки, переваги, кейси або відгуки ― не завжди виправдовує себе. Такі сайти вже встигли порядком намилити очі та стомити покупців. Тому завданням прототипісту є захоплення уваги відвідувача з першої секунди, а це можуть бути акції або нестандартні пропозиції.
Заповнення блоків контентом і заголовками, що продають
На цьому етапі найскладніше – це уникати штампів. Велика кількість лендингів та мультилендингів в інтернеті призводить до виснаження унікальних текстових оборотів. Сьогодні практично неможливо вигадати щось нове, що ще не написано на інших ресурсах.
Логічні підв'язки між блоками
Це вищий пілотаж прототипування, який може дозволити собі мало хто з компаній у IT-сфері. Фахівці SEMExperts створюють такі прототипи, де кожен наступний значеннєвий блок логічно випливає з попереднього. Це створює враження цілісності матеріалу і дуже легко сприймається читачем.
Розміщення гарячих кнопок та форм зворотного зв'язку
На жаль, багато розробників зловживають цими елементами, розміщуючи їх у надмірній кількості. На таких ресурсах нерідко під час заходу на головну сторінку відкриваються відразу 2-3 діалогових вікна, які порядком дратують читачів. Ми дотримуємося правил юзабіліті та мінімалізму та розміщуємо гарячі кнопки по мінімуму тільки там, де покупець може їх потребувати.
Етап узгодження прототипу із Замовником
Дуже важливо, щоб Замовник залучався до процесу розробки саме на етапі прототипування, оскільки всі інші етапи досить затратні з точки зору доробок. Схему прототипу можна правити в 5-6 ітерацій абсолютно спокійно, у робочому режимі.
Отримайте компетентну консультацію на вибір інструментів просування вашого сайту
Залиште свої контакти і наш менеджер зв'яжеться з вами для уточнення деталей.