SemExperts

Веб-дизайн

Унікальний дизайн – це душа сайту. Веб-дизайн втілює у собі чуттєву історію вашої компанії та впливає на свідомість людей за допомогою вражень, відчуттів та естетики в цілому.
Далі

Базові вимоги до сучасного дизайну

01

Адаптивність

Правильне відображення елементів дизайну на мобільних телефонах та гаджетах ― завдання №1 для ефективності ресурсу, оскільки вже сьогодні частота переглядів з мобільних пристроїв перевершує десктопне використання.

img
02

Унікальна ідея без штампів

Величезна різноманітність візуальних ефектів дозволяють сьогодні створювати веб- шедеври з вогненною 3D графікою, з мінімалістичною навігацією та 1001 художнім прийомом цифрових ілюстрацій

img
03

Точне відображення стратегії бренду

Усі візуальні фішки у дизайні сайту повинні підкорятися корпоративній стилістиці та працювати на єдину мету підвищення конверсії ресурсу та збільшення продажів.

img

На який дизайн ви можете розраховувати у SEMExperts

Тренди веб-дизайну змінюються швидше за сезони року. Встигає не той, хто женеться за модою, а хто створює і передбачає її. Ось деякі прийоми, які компанія SEMExperts успішно реалізувала у проектах.

01

Мінімалізм з білим або контрастним фоном

Мода на вільний простір упевнено увійшла в дизайн сайтобудування. Це відповідає легкому сприйняттю інформації, дозволяє візуально збільшити екран і додати як акценти всілякі відтінки.

img
02

Хаотичне розташування блоків

Структурування матеріалу стандартними схемами не виглядає таким актуальним. Тому дизайнери прагнуть розташовувати блоки з ламаною сіткою, створюючи унікальний малюнок тексту та фотографій.

img
03

Адаптивні логотипи

Підстроювання логотипу під різні гаджети дозволяє видозмінювати логотип, зменшуючи чи збільшуючи його розміри. Найвідоміші світові бренди створюють логотипи в 4-5 варіантах, які однаково впізнаються з першого погляду.

img
04

Синемографи

Статичні фотографії з анімованим елементом, що приваблює особливу увагу. Синемаграфи лише входять до трендів сайтобудування. Вони виглядають дуже свіжо та оригінально, ще не набили оскому, як гіфки чи інфографіка.

img
05

Сторітелінг

Досить новий напрямок подачі візуальної інформації, підкріпленої якоюсь цікавою історією. При сторителлінг переконання клієнта відбувається послідовно у вигляді захоплюючого життєвого оповідання, тому увага відвідувача утримується довше та ефективніше.

img
06

3D зображення

ЗD-графіка у сучасному виконанні мега актуальна у веб-дизайні. Вона доповнюється у поєднанні з плоскими фотографіями, гіфками та відеороликами, створюючи унікальні ефекти віртуальної реальності. Немає меж даному напряму, тому його актуальність зростає з кожним роком.

img
07

Створення унікальних шрифтів

Корпоративна стилістика вимагає власного шрифту, який би відповідав характеру та цілям організації. Дизайнерська розробка унікального шрифту - це "почерк" вашої компанії, який буде також пізнаваний, як логотип і слоган.

img
08

Експериментальні фотографії

Соковиті та зухвалі студійні фотографії можуть представити бренд із абсолютно несподіваного боку. Такі фотосесії можуть поєднуватися з 3D візуалізаціями, епатажними моделями чи спеціально виготовленим реквізитом.

img
09

Дуплекс-зображення

Мега-тренд цих років - зображення із застосуванням всього двох кольорів та їх відтінків. Основний колір при цьому виділяє головний об'єкт, а додатковий колір відбиває фонові градації.

img

Отримайте компетентну консультацію на вибір інструментів просування вашого сайту

Залиште свої контакти і наш менеджер зв'яжеться з вами для уточнення деталей.