Базові вимоги до сучасного дизайну
Адаптивність
Правильне відображення елементів дизайну на мобільних телефонах та гаджетах ― завдання №1 для ефективності ресурсу, оскільки вже сьогодні частота переглядів з мобільних пристроїв перевершує десктопне використання.
Унікальна ідея без штампів
Величезна різноманітність візуальних ефектів дозволяють сьогодні створювати веб- шедеври з вогненною 3D графікою, з мінімалістичною навігацією та 1001 художнім прийомом цифрових ілюстрацій
Точне відображення стратегії бренду
Усі візуальні фішки у дизайні сайту повинні підкорятися корпоративній стилістиці та працювати на єдину мету підвищення конверсії ресурсу та збільшення продажів.
На який дизайн ви можете розраховувати у SEMExperts
Тренди веб-дизайну змінюються швидше за сезони року. Встигає не той, хто женеться за модою, а хто створює і передбачає її. Ось деякі прийоми, які компанія SEMExperts успішно реалізувала у проектах.
Мінімалізм з білим або контрастним фоном
Мода на вільний простір упевнено увійшла в дизайн сайтобудування. Це відповідає легкому сприйняттю інформації, дозволяє візуально збільшити екран і додати як акценти всілякі відтінки.
Хаотичне розташування блоків
Структурування матеріалу стандартними схемами не виглядає таким актуальним. Тому дизайнери прагнуть розташовувати блоки з ламаною сіткою, створюючи унікальний малюнок тексту та фотографій.
Адаптивні логотипи
Підстроювання логотипу під різні гаджети дозволяє видозмінювати логотип, зменшуючи чи збільшуючи його розміри. Найвідоміші світові бренди створюють логотипи в 4-5 варіантах, які однаково впізнаються з першого погляду.
Синемографи
Статичні фотографії з анімованим елементом, що приваблює особливу увагу. Синемаграфи лише входять до трендів сайтобудування. Вони виглядають дуже свіжо та оригінально, ще не набили оскому, як гіфки чи інфографіка.
Сторітелінг
Досить новий напрямок подачі візуальної інформації, підкріпленої якоюсь цікавою історією. При сторителлінг переконання клієнта відбувається послідовно у вигляді захоплюючого життєвого оповідання, тому увага відвідувача утримується довше та ефективніше.
3D зображення
ЗD-графіка у сучасному виконанні мега актуальна у веб-дизайні. Вона доповнюється у поєднанні з плоскими фотографіями, гіфками та відеороликами, створюючи унікальні ефекти віртуальної реальності. Немає меж даному напряму, тому його актуальність зростає з кожним роком.
Створення унікальних шрифтів
Корпоративна стилістика вимагає власного шрифту, який би відповідав характеру та цілям організації. Дизайнерська розробка унікального шрифту - це "почерк" вашої компанії, який буде також пізнаваний, як логотип і слоган.
Експериментальні фотографії
Соковиті та зухвалі студійні фотографії можуть представити бренд із абсолютно несподіваного боку. Такі фотосесії можуть поєднуватися з 3D візуалізаціями, епатажними моделями чи спеціально виготовленим реквізитом.
Дуплекс-зображення
Мега-тренд цих років - зображення із застосуванням всього двох кольорів та їх відтінків. Основний колір при цьому виділяє головний об'єкт, а додатковий колір відбиває фонові градації.
Отримайте компетентну консультацію на вибір інструментів просування вашого сайту
Залиште свої контакти і наш менеджер зв'яжеться з вами для уточнення деталей.