Таргет легко налаштовується на найближчих конкурентів, що дає можливість переорієнтувати зацікавлених клієнтів на свій проект. Вміло підганяючи рекламу передплатникам тієї чи іншої спільноти, можна досить швидко створити свою ЦА.
Оголошення такого характеру ґрунтуються на даних профілів користувачів з загального доступу. Компанія SEMExperts має власні, унікальні розробки плагінів, що дозволяють всебічно відстежувати профілі користувачів
Наші "павучки" дістають із мережі всю необхідну інформацію!
Які завданнявирішує контекст?
Можливість доступу до користувачів, яких гарантовано цікавить пропозиція
Збільшення трафіку навіть за відсутності розкрученої спільноти у соцмережах
Швидкий приріст клієнтської аудиторії
Підхід SEMExperts під час запускутаргетованої реклами
-
Креативність
Виразне зображення та максимально ємний коментар-пояснення працюють як опорний сигнал, що концентрує увагу користувачів
-
Постійне оновлення
Ми намагаємося фокусувати увагу ЦА новими актуальними рішеннями, що не дозволяє падати рівню CTR
-
Адаптація контенту під особливості модерації
Добре вивчивши правила ресурсу, ми виконуємо їх, не провокуючи модераторів на блокування оголошення
-
Широкий
діапазон цінВін безпосередньо залежить від
масштабів аудиторії
Коли потрібнатаргетована реклама?
Таргетинг корисний, якщо:
Стоїть завдання тестування нової послуги чи продукту
Бізнес знаходиться в занепадному стані і потребує підтримуючих заходах
Потрібно швидко донести інформацію про продукт або новий бренд
Проводиться набір слухачів на вебінар чи онлайн-курси
Попередні рекламні кампанії не дали очікуваних результатів
Отримайте компетентну консультацію на вибір інструментів просування вашого сайту
Залиште свої контакти і наш менеджер зв'яжеться з вами для уточнення деталей.
За якими критеріями миналаштовуємо таргет?
Соціально-демографічний
При налаштуваннях враховуються загальні параметри: вік, сімейний стан, рівень доходу, освіта тощо.
Географічний
Береться до уваги геолокація (регіон в обмеженому радіусі або ціле місто і навіть країна)
Тимчасової
Покази орієнтуються на добу або конкретні дати. Допускається нічне відключення банерів або їх почерговий показ у будні та свята.
За інтересами
Інспектуються переваги аудиторії. Потім вона сегментується за тематичним принципом
За способом входу (пристроями)
Таргетування може виконуватися за ОС, браузером, гаджетам, ПК.
Зовнішні сегменти
При використанні функції look-alike програмні алгоритми підберуть схожі аудиторії за метриками.
За цілями реклами
Тут важливі завдання кампанії: конверсія, інтерактив користувачів, впізнаваність, стимуляція виконання цільових дій.
При налаштуванні таргета ми враховуємо всі аспекти, які можуть вплинути на збільшення продажів вашого товару чи послуги