SemExperts

Таргетована реклама

Усі види рекламного просування з точним попаданням у ціль

Target (мета) – один із найефективніших інструментів маркетингу. Він передбачає адресний вплив на потенційного споживача. Контекст, банерна реклама, відеоролики - все це може бути показано виключно покупцям з максимальною зацікавленістю та платоспроможністю.

Далі

Оголошення такого характеру ґрунтуються на даних профілів користувачів з загального доступу. Компанія SEMExperts має власні, унікальні розробки плагінів, що дозволяють всебічно відстежувати профілі користувачів

Наші "павучки" дістають із мережі всю необхідну інформацію!

img

Які завданнявирішує контекст?

01 img

Можливість доступу до користувачів, яких гарантовано цікавить пропозиція

02 img

Збільшення трафіку навіть за відсутності розкрученої спільноти у соцмережах

03 img

Швидкий приріст клієнтської аудиторії

Таргет легко налаштовується на найближчих конкурентів, що дає можливість переорієнтувати зацікавлених клієнтів на свій проект. Вміло підганяючи рекламу передплатникам тієї чи іншої спільноти, можна досить швидко створити свою ЦА.

Отримати кошторис

Підхід SEMExperts під час запускутаргетованої реклами

img
  • Креативність

    Виразне зображення та максимально ємний коментар-пояснення працюють як опорний сигнал, що концентрує увагу користувачів

  • Постійне оновлення

    Ми намагаємося фокусувати увагу ЦА новими актуальними рішеннями, що не дозволяє падати рівню CTR

  • Адаптація контенту під особливості модерації

    Добре вивчивши правила ресурсу, ми виконуємо їх, не провокуючи модераторів на блокування оголошення

  • Широкий
    діапазон цін

    Він безпосередньо залежить від
    масштабів аудиторії

Коли потрібнатаргетована реклама?

Таргетинг корисний, якщо:

img

Стоїть завдання тестування нової послуги чи продукту

img

Бізнес знаходиться в занепадному стані і потребує підтримуючих заходах

img

Потрібно швидко донести інформацію про продукт або новий бренд

img

Проводиться набір слухачів на вебінар чи онлайн-курси

img

Попередні рекламні кампанії не дали очікуваних результатів

Отримайте компетентну консультацію на вибір інструментів просування вашого сайту

Залиште свої контакти і наш менеджер зв'яжеться з вами для уточнення деталей.

З намипрацюють

img
img
img
img
img
img
img

За якими критеріями миналаштовуємо таргет?

01

Соціально-демографічний

При налаштуваннях враховуються загальні параметри: вік, сімейний стан, рівень доходу, освіта тощо.

img
02

Географічний

Береться до уваги геолокація (регіон в обмеженому радіусі або ціле місто і навіть країна)

img
03

Тимчасової

Покази орієнтуються на добу або конкретні дати. Допускається нічне відключення банерів або їх почерговий показ у будні та свята.

img
04

За інтересами

Інспектуються переваги аудиторії. Потім вона сегментується за тематичним принципом

img
05

За способом входу (пристроями)

Таргетування може виконуватися за ОС, браузером, гаджетам, ПК.

img
06

Зовнішні сегменти

При використанні функції look-alike програмні алгоритми підберуть схожі аудиторії за метриками.

img
07

За цілями реклами

Тут важливі завдання кампанії: конверсія, інтерактив користувачів, впізнаваність, стимуляція виконання цільових дій.

img

При налаштуванні таргета ми враховуємо всі аспекти, які можуть вплинути на збільшення продажів вашого товару чи послуги