Види контекстної реклами, яку ми розміщуємо
Пошукова та торгова реклама в Google
Оголошення відображаються на запит користувача в пошуковій видачі Google, в Google-картах або покупках
-
Завжди відповідає темі запиту на товар чи послугу
-
Оплата реклами відбувається не за показ, а за клік на оголошення
-
Замовник реклами може сам визначати зручну для нього вартість за клік
Кампанії в контекстно-медійній мережі Google Ads та Відеореклама у Youtube
Такі оголошення відображаються на сайтах, що входять до партнерської мережі рекламних систем, а також на каналі YouTube. Якщо користувач колись цікавився товаром чи послугою, то реклама може відображатися на сайтах або у відеороликах, які не займаються безпосереднім продажем.
-
Точне попадання в цільову аудиторію
-
Таргетування (націлювання) проводиться за кількома алгоритмами
-
Контекстно-медійна мережа Google включає більше 2 мільйонів сайтів та додатків
У яких випадках ми рекомендуємо саме контекстний поступ?
Якщо ваша цільова аудиторія шукає товар або послугу через Google-пошуковик
Якщо ваші потенційні покупці активно користуються контентом Youtube
Якщо ви вже витратили бюджет на контекстну рекламу, але не отримали очікуваного результату
Алгоритми налаштуванняконтексту від SEMExperts
Медіаплан та аналіз ніші сайту
Насамперед ми складаємо медіаплан, щоб визначити попит, розрахувати рекламний бюджет, кількість переходів на сайт та середню ціну кліку, а також кількість заявок та звернень.
Проводимо аналіз ніші та сайту, щоб визначити доцільність реклами та поставити план які інструменти реклами Google Ads будуть задіяні (Пошукова реклама, Банерна реклама, Товарна реклама або реклама в Ютуб)
Підготовка до запуску
Заповнення брифу, надання необхідних доступів, створення облікових записів реклами, аналітики та допоміжних ресурсів.
Вибір ключових слів, групування, створення оголошень, налаштування цілей, використання технічного чек-листа в акаунти. Узгодження запуску.
Контроль реклами та оптимізація
Щотижневий контроль витрат та основних метрик: конверсії, вартість конверсії, CTR, відмов, глибина, час на сайті. Коригування рекламних настроек. Ежемесячный отчет
Наші рекламні кабінети створені з детальною розбивкою послуг та товарів, різними варіантами оголошень, із заливкою своїх списків мінус-слів, з застосуванням напрацьованого чек-листа за налаштуваннями, що дозволяє досягти кращих результатів, контролювати витрати та якісно вести рекламу.
Основні інструментипросування
Реклама у Google Ads
Пошукова система Google має величезну аудиторію ― 50 мільйонів ― що дозволяє доносити рекламні оголошення потрібного споживача.
Просування на YouTube
Відеоконтент стає популярнішим з кожним роком і в рази випереджає текстові рекламні пропозиції. Таргетовані відеоролики швидко знаходять відгук і просувають продажі.
Google Analytics
Використовуємо спеціалізований сервіс Google для створення детальної статистики відвідувачів веб-сайтів, для аналізу аудиторії та відстеження цілей.
Точні цифри по бюджету ви зможете дізнатися у нашого менеджера
Отримайте компетентну консультацію на вибір інструментів просування вашого сайту
Залиште свої контакти і наш менеджер зв'яжеться з вами для уточнення деталей.
Чому з намивигідно працювати?
Створюємо потужний трафік цільової аудиторії
Економимо ваш бюджет, не пропонуємо зайвих послуг
Відслідковуємо кожне оголошення завдяки наскрізній аналітиці
Знаходимо нові джерела трафіку, відштовхуючись від недоробок конкурентів
Вміло відсіваємо інформаційні запити та залишаємо тільки ті, що продають